خیلی از شرکت‌ها عرضه مناسبی دارند و کالا نیز به میزان لازم وجود دارد

بازار خودرو: سید علیرضا موسوی مجد، رییس هیئت مدیره انجمن صوتی و تصویری کشور با اشاره به اینکه کالاها را بر مبنای ارز بازار آزاد خریداری نمی‌کردیم، گفت: اکنون فضایی که در جامعه وجود دارد ممکن است باعث سوءبرداشت شود.
خیلی از شرکت‌ها عرضه مناسبی دارند و کالا نیز به میزان لازم وجود دارد
به گزارش پایگاه خبری بازار خودرو: سید علیرضا موسوی مجد، رییس هیئت مدیره انجمن صوتی و تصویری کشور با اشاره به اینکه کالاها را بر مبنای ارز بازار آزاد خریداری نمی‌کردیم، گفت: اکنون فضایی که در جامعه وجود دارد ممکن است باعث سوءبرداشت شود.

وی ادامه داد: ارزی که برای واردات لوازم خانگی گرفته شده، با ارز هشت هزار و 900 یا 9 هزار تومان سامانه نیما بوده و این قیمت به معنای اختلاف دو هزار تومانی با بازار آزاد است، بنابراین هرگاه قیمت دلار در سامانه نیما به زیر هشت هزار تومان رسید، می‌توان درباره تأثیر کاهش نرخ ارز بر قیمت لوازم خانگی صحبت کرد.

مدیرعامل سام الکترونیک (سامسونگ) با بیان اینکه اگر افزایش قیمتی در لوازم خانگی وجود داشته، بر مبنای ارزی است که تولیدکنندگان از شبکه بانکی دریافت کرده‌اند، افزود: این در حالی است که اکنون قیمت ارز در بازار آزاد کاهش پیدا کرده و این نمی‌تواند برای قیمت‌گذاری لوازم خانگی ملاک عمل باشد.

دیگران چه می خوانند:

رییس هیئت‌مدیره انجمن صوتی و تصویری کشور تأکید کرد: در حال حاضر تقاضا، کنترل شده و عرضه مناسبی نیز در بازار وجود دارد. از همین رو، بازار لوازم خانگی به ثبات رسیده است.

وی گفت: از آنجا که تقاضا بر اساس قدرت خرید مردم تعریف می‌شود، ممکن است در جایی که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده، با کاهش مواجه شویم.

به گفته موسوی مجد، اکنون تا آخر سال مشکلی در تأمین نیاز بازار نیست و خیلی از شرکت‌ها عرضه مناسبی دارند و کالا نیز به میزان لازم وجود دارد. همچنین ثبت سفارش با روند منطقی انجام می‌شود و فعلاً مشکل خاصی وجود ندارد.


منبع:شمانیوز

خیلی از شرکت‌ها عرضه مناسبی دارند و کالا نیز به میزان لازم وجود دارد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟