واکنش دبیر انجمن لوازم خانگی به پخش رپرتاژ آگهی «ساید بای ساید»

بازار خودرو: پس از پخش رپرتاژ آگهی “ساید بای ساید” از شبکه یک رسانه ملی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه سال جاری اینک دبیرکل انجمن لوازم خانگی نسبت به این برنامه واکنش نشان داد.
واکنش دبیر انجمن لوازم خانگی به پخش رپرتاژ آگهی «ساید بای ساید»
به گزارش بازار خودرو:

پیرو پخش رپرتاژ آگهی «ساید بای ساید» از شبکه یک رسانه ملی مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۴ و پیامد‌های ناشی از انتشار آن در دیگر رسانه‌­های جمعی و فضای مجازی، موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی تبیین و تشریح می­‌شود.

 

دیگران چه می خوانند:

متن بیانیه به این شرح است:

 

 

۱- انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان تنها تشکل ملی و سبقه قریب به چهار دهه نقش آفرینی مؤثر در صنعت پیشران لوازم خانگی کشور، همواره به طور مستمر بر تقویت تولید ملی، تعمیق ساخت داخل و بومی‌سازی حداکثری با تکیه بر ظرفیت‌­های بالای داخلی تأکید ورزیده و در راستای صیانت از این مهم، همکاری و تعامل صحیح و سازنده با سایر تولید‌کنندگان معتبر کشور‌های جهان را توصیه می­‌نماید.

 

۲- اینجانب با اعتقاد راسخ به صیانت از حقوق مردم و تولیدکنندگان داخلی و حفظ تعادل و آرامش در فضای کسب و کار در چارچوب مصالح کلی کشور، رسانه­‌ای شدن موضوعات مختلف فنی و تخصصی قبل از حصول نتایج قطعی کارشناسی توسط مراجع ذیصلاح حاکمیتی را قطعاً و یقیناً به صلاح منافع صنعت و اقتصاد کشور ندانسته و اساساً اظهارات بنده در برنامه یاد شده بر این موضوع متمرکز بوده که متأسفانه نسخه کامل گفت‌وگوی تخصصی مربوط پخش نگردیده و صرفاً نسبت به پخش بخش­‌های منتخب و گزینشی از تریبون رسانه در ابعاد ملی اقدام و موجب سوء برداشت مخاطبان خاص و عام گردیده است.

 

۳- اینجانب با دارا بودن سبقه خدمت‌گذاری در وزارت صمت و همکاری با فعالان و صنعتگران و تولیدکنندگان معظم ایرانی و در استمرار این مسیر نیز اکنون در کسوت دبیرکلی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به هیچ وجه معتقد و موافق واردات کالای نهایی مشابه ساخت داخل از هیچ کشوری نبوده و نیستم، لکن طرح موضوع همکاری با تولیدکنندگان معتبر جهانی را با تأکید بر توسعه زیرساخت‌­های صنعتی کشور، پیاده‌سازی استاندارد‌های روزآمد، ارتقای رقابت‌پذیری محصولات تولید داخل، ارتقای دانش فنی در بدنه صنعت شامل محصول‌سازان و قطعه‌سازان، ایجاد ارزش افزوده حداکثری ناشی از رقابت و تعاملات بین‌المللی و حضور مستمر و شایسته کمی و کیفی در بازار‌های صادراتی به عنوان مؤلفه‌­های اصلی توسعه صنعت داخلی بوده و سال‌ها خدمت شفاف و صادقانه اینجانب به عنوان سرباز اقتصاد کشور نیز مؤید و دلیل روشنی بر این اعتقاد و تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های ارزشمند ملی و بومی می­‌باشد.

 

۴- ارتقاء رتبه و حصول جایگاه ارزشمند تحصیل کردگان و نخبگان ایرانی در سکو‌های علمی و تحقیقاتی جهانی و دستاورد‌های ارزشمند حاصله از حضور سرمایه‌­های انسانی کارآمد در پیشبرد اهداف کلان صنعت و اقتصاد کشور، نافی بهره‌برداری هوشمندانه و آینده‌نگرانه از تعامل و همکاری‌­های سازنده با برند‌های برتر جهانی و هم افزایی با ظرفیت­‌های ارزشمند بومی و ملی و اتکا به ظرفیت­‌ها و توانمندی‌­های داخلی نمی‌باشد.

در پایان عزت و سعادت همه جانبه دست‌اندرکاران صنعت و اقتصاد میهنمان را از صمیم قلب آرزومندم.

عباس هاشمی

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران


منبع: شمانیوز


 

واکنش دبیر انجمن لوازم خانگی به پخش رپرتاژ آگهی «ساید بای ساید»

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟