صنعت بیمه نیازمند تبلیغات یکپارچه و صدای واحد است

بازار خودرو: مدیرعامل بیمه پارسیان با تأکید بر ضرورت رویکرد تبلیغات یکپارچه اعلام کرد اقدامات مشترک و هماهنگ در اطلاع رسانی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی شرکت‌های بیمه ایجاب می‌کند تا برای تولید صدای واحد در صنعت بیمه در پی اجرای سیاست تبلیغات مشارکتی باشیم.
صنعت بیمه نیازمند تبلیغات یکپارچه و صدای واحد است
به گزارش پایگاه خبری بازار خودرو:

هادی اویارحسین که در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی بیمه در شرکت پارسیان سخن می گفت، افزود: تبلیغات در بسیاری از موارد اگرچه از طرف یک شرکت بیمه انجام می‌شود، اما نتایج آن تنها برای یک شرکت نیست و لازم است سیاست تبلیغات یکپارچه و جنرال را دنبال کنیم.

وی افزود: فعالیت‌های تبلیغی روابط عمومی شرکت‌ها در قالب طرح های مشارکتی و هماهنگ قطعاً دارای جامعیت اجرایی خواهد بود، زیرا کارهای بیمه دارای جامعیت است و از آنجا که محتوا عمدتاً عمومی است، شیوه تبلیغات و اطلاع ‌رسانی نیز می‌تواند به همین صورت باشد.

دیگران چه می خوانند:

عده‌ای نمی‌دانند بیمه‌اند

هادی اویار حسین با اشاره به اثر نوسانات نرخ ارز در صنعت بیمه و مصوبات ابلاغی اخیر در مواردی چون بیمه ارزی درمان مسافران و جبران خسارت‌ها و همچنین بیمه بدنه و اثراتی که بر روی نسبت خسارت پرداختی شرکت‌های بیمه باقی می گذارد، گفت: این موارد از اقتضائاتی است که صنعت بیمه متناسب با مسایل جاری کشور با آن روبروست و باید به شکلی چابک برای حل مشکلات چاره اندیشی کند. با این شرایط بیمه در زمینه اقدامات گسترده و قابل قبولی که ارایه می‌کند نیازمند اطلاع ‌رسانی به عموم مردم است. بر این اساس هم‌افزایی متولیان ارتباطات و روابط عمومی شرکت های بیمه می‌تواند صدای واحدی را به افکار عمومی منتقل کند.

وی افزود: صنعت بیمه با پوشش‌های وسیع خسارات جرحی و فوت ناشی از سیل روزهای گذشته به کمک مردم شتافته است و لازم است جامعه از این اقدامات آگاه شود و از مزایای بیمه بودن خود استفاده کند.

اویارحسین خاطرنشان کرد: در حین بروز بسیاری از این خسارت‌ها متوجه می شویم که عده قابل توجهی از مردم خبر ندارند کهبیمه‌اند و می‌توانند از مزایای بیمه بهره‌مند شوند. لذا با کمک و یادآوری این موضوع به آنان از سوی شرکت‌های بیمه شاهد تقویت اعتماد عمومی خواهیم بود. وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: افرادی که ملکی را به رهن می‌گیرند یا خودرو گرفته‌اند. اینها را مالک تا مدت‌ها به صورت اقساط بیمه کرده است و در صورت بروز سانحه، سیل و زلزله از این موضوع خبر ندارند و هنگامی که در بررسی‌ها این موضوع را به آنان یادآور می‌شویم کاملاً به احساس جامعه برای آگاهی از فواید بیمه‌ها و پی می ‌بریم. این در حالی است که حوادث طبیعی به خاطر وضعیت اقلیمی کشور استمرار دارد و آگاه‌ سازی افکار عمومی نیز باید مستمر باشد.




منبع:شمانیوز

صنعت بیمه نیازمند تبلیغات یکپارچه و صدای واحد است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟