ایجاد تعاونی‌های بزرگ عرضه محصولات ایرانی در تمام شهرها

رئیس اتاق تعاون ایران با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش بین تعاونی‌ها از تولید تا مصرف گفت: با هدف ترویج فرهنگ تعاون در تمام شهرهای بزرگ یک فروشگاه عرضه محصولات ایرانی تاسیس خواهد شد.
ایجاد تعاونی‌های بزرگ عرضه محصولات ایرانی در تمام شهرها

به گزارش ایسنا، بهمن عبداللهی، در رابطه با شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: انتخاب این شعار از سوی مقام معظم رهبری نقطه عطفی برای توسعه همه جانبه اقتصاد ایران خواهد شد چرا که یکی از کلیدی‌ترین مسیرهای ارتقا معیشت در سطح اقتصادی مردم است.

رئیس اتاق تعاون ایران، با اشاره به نقش بخش تعاون در تحقق شعار امسال تصریح کرد: با توجه به شعاری که امسال اعلام شده نقش تعاونی‌های تولیدی قطعا کلیدی‌تر و وظیفه آنها سنگین‌تر است. بر همین اساس بنا داریم تا با بهبود کیفیت کالاهای تولیدی در بخش تعاون به دنبال تحقق شعار امسال باشیم.

دیگران چه می خوانند:

عبداللهی معتقد است که ایجاد یک زنجیره به هم پیوسته از ابتدای تولید تا توزیع و بازرگانی باید شکل بگیرد و گسترده کردن حلقه ارتباط تولید تا مصرف باید نهادینه شود.

وی با اعلام این خبر که در بخش تعاونی‌های مصرف از طریق ارائه تسهیلات و قرارداد سلف به دنبال افزایش قدرت خرید مردم هستیم، تصریح کرد:  در هر شهر فروشگاه‌های بزرگی بنا خواهیم کرد تا صرفا به توزیع کالای ایرانی بپردازند و این موضوع به ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی کمک خواهد کرد.

رئیس اتاق تعاون ایران نسبت به نقش‌آفرینی جدی تعاونی‌ها در زمینه کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رساندیم مددجویان کمیته امداد از کالاها و خدمات بخش تعاون بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

ایجاد تعاونی‌های بزرگ عرضه محصولات ایرانی در تمام شهرها

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟