تولید محصولات جدید و افزایش کیفیت در راستای حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" مسئولیت تولیدکنندگان داخلی را بیش از پیش سنگین‌تر کرده است.
تولید محصولات جدید و افزایش کیفیت در راستای حمایت از کالای ایرانی

به گزارش ایسنا، محسن جهرودی اظهار کرد: بدون شک حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی یکی از مهمترین راهبردهای برون رفت از مشکلات فعلی است و اگر در سنوات گذشته به این موضوع با جدیت بیشتری توجه می‌شد امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی در کشور نبودیم.

وی افزود: نام‌گذاری این سال به‌ عنوان حمایت از کالای ایرانی، راهبرد مشخصی برای مردم و مسئولان است تا در راستای تحقق شعار سال تلاش مضاعفی داشته باشند.

دیگران چه می خوانند:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: شرط لازم تحقق شعار سال، افزایش تولید، ارتقاء کیفیت محصولات و توجه جدی به خواست و نیاز جامعه است زیرا در غیر این صورت این راهبرد به اهداف اصلی خود نخواهد رسید.

طبق اعلام سایپا، وی افزود: خودروسازی به عنوان مهمترین تجسم تولید داخل باید در سال ۱۳۹۷ تلاش بیشتری کند تا ضمن تولید محصولات بهتر و با کیفیت‌تر، اشتیاق مردم به استفاده از کالای ایرانی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز باید از فرصت شعار سال برای کیفی‌سازی تولیداتشان استفاده کنند، اظهار کرد: سازندگان داخلی باید با ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت‌پذیری، بستر لازم برای خرید کالاهای ایرانی را مهیا کرده و زمینه صدور کالاهای ایرانی را به خارج از مرزها فراهم کنند.

جهرودی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از شعارزدگی، گفت: تلاش خواهیم کرد با ادامه اقدام عملی و کارمحوری، هم کیفیت محصولات فعلی را ارتقاء دهیم و هم خودروهای جدیدتر و متنوع‌تری را برای جلب حمایت مشتریان عرضه کنیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

تولید محصولات جدید و افزایش کیفیت در راستای حمایت از کالای ایرانی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟