به گزارش ایسنا، اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که کارگروه ارائه خدمات ویژه نوروز ایرانسل هرساله با هدف استفاده هرچه بیشتر و بهتر مشترکان این اپراتور از دی ماه تشکیل شده است. این کارگروه با توجه به تجربه سالهای گذشته برنامههایی برای توسعه شبکه، ارتباط و پشتیبانی از مشترکان درنظر گرفته و اقدامات مورد نیاز را اجرایی کرده است.
توسعه شبکه ایرانسل در ایام نوروز 97
ایرانسل اعلام کرد که در بخش شبکه خود با افزایش 474 لینک ارتباطی و نصب و راهاندازی سایتهای سیار در مناطق پررفت و آمد، ایجاد مسیر پشتیبان برای لینکهای پرترافیک، توسعه نودهای شبکه، برقراری رومینگ ملی با شبکه موبایل روستایی در چهار استان کرمان، خراسان جنوبی، یزد و خوزستان تمهیدات لازم برای مشترکان خود را در نظر گرفته است.
این اپراتور همچنین با پیشبینی طرح اضطراری در وقوع خرابیهای بزرگ، بازبینی و اطمینان از توزیع مناسب قطعات یدکی تجهیزات شبکه اعم از هسته، رادیو و انتقال به منظور کاهش زمان رفع خرابیهای احتمالی، پیشبینی جابجایی و تغییرات در توزیع منابع شبکه ناشی از تغییر الگوی جمعیتی در ایام نوروز، پیشبینی افزایش ترافیک در روزهای پایانی سال 97 و هنگام تحویل سال نو، پیشبینی تغییر الگوی ترافیک در روز طبیعت و پیشبینی و ایجاد آمادگی کامل در راستای جلوگیری از هرگونه تاثیر منفی در کیفیت تجربه مشتریان با استفاده از تجربههای بهدست آمده و افزایش ظرفیت باتریهای سایتها در نقاط پرجمعیت آماده ارائه خدمات در شرایط ویژه است.
ایرانسل همچنین از ارائه بستههای ویژه برای مسافران نوروزی به کشورهای خارجی و افزایش ظرفیت رومینگ بین المللی نسل چهار به 51 کشور و با 69 اپراتور خبر داده است.
ارائه خدمات توسط مراکز ویژه نوروزی
ایرانسل در 90 منطقه پرتردد با استقرار کارشناسان خود اقدام به ارائه خدماتی اعم از تبدیل سیمکارتهای نسل 3 به سیمکارتهای نسل 4، ثبت درخواست ترابرد پذیری (MNP)، ارائه شارژ و دیگر موارد مورد نیاز مشترکان به ارائه خدمات خود میپردازد.
این اپراتور دیتای کشور با مجهز کردن کشتیهای مسافربری مسیر بندرعباس، قشم و کیش به اینترنت پرسرعت این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده تا در طول مسیر سفر دریایی خود امکان برقراری ارتباط از اینترنت پهن باند نسلهای 4 و 4.5 ( 4G و 4.5G) ایرانسل را داشته باشند. مشترکان ایرانسل در تعطیلات نوروزی میتوانند از ساعت 9 تا 13 با مراجعه به دفترهای مراکز خدمات ایرانسل از خدمات این دفاتر بهره بگیرند.
پاسخگویی 24ساعته به مشترکان
اپراتور دوم همچنین اعلام کرده که از طریق ربات تلگرامی و وبسایت خود به صورت آنلاین پاسخگوی مشترکانی است که نیاز به توضیحاتی در خصوص خدمات این اپراتور دارند، همچنین مشترکان میتوانند با استفاده از نرمافزار کاربردی یا وبسایت «ایرانسل من» خدماتی نظیر دریافت شارژ، پرداخت صورتحساب، تهیه بستههای اینترنتی و ... را در اختیار داشته باشند.
علاوه بر این، ایرانسلیها میتوانند در صورت نیاز در تمام طول شبانه روز در 7 روز هفته با شماره 700 از خطوط ایرانسل و یا با شمارهگیری 09377000000 از خطوط غیر ایرانسلی پاسخ سوالات احتمالی خود و یا راهنماییهای لازم را دریافت کنند.
مشترکانی که در ایام نوروز از رومینگ بین الملل ایرانسل در کشورها و از اپراتورهای مختلف استفاده میکنند نیز در صورت نیاز میتوانند با شمارهگیری 00989377110000 با مرکز تماس اختصاصی رومینگ ایرانسل در ارتباط باشند.
انتهای پیام
0 دیدگاه