کسب رتبه‌های برتر توسط شرکت به‌پرداخت ملت

گزارش اقتصادی شاپرک که همواره با مطالعه و بررسی شاخص‌های عملکرد تعدادی و مبلغی شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) تصویری کلی از وضعیت و جایگاه آن‌ها در صنعت پرداخت الکترونیک ارائه می‌دهد، در یکصدوپنجمین گزارش خود از کسب رتبه‌های برتر توسط «به‌پرداخت ملت» رونمایی کرد.
کسب رتبه‌های برتر  توسط شرکت به‌پرداخت ملت
دیگران چه می خوانند:

براساس یکصدوپنجمین گزارش شاپرک، شرکت «به‌پرداخت ملت» توانست برتری‌های خود را در کسب رتبه‌های بالا به اثبات برساند. به‌پرداخت ملت در اسفندماه سال 1402، با پوشش 47.94 درصدی مبالغ ابزار پذیرش موبایلی، بالاترین سهم را در این شاخص به خود اختصاص داد.
 
همچنین در ادامه برتری‌های ماه‌های پیشین، در اسفندماه سال 1402 نیز با پوشش 18.68 درصدی از مبالغ بازار کارتخوان فروشگاهی، بالاترین سهم را در اختیار دارد. این شرکت بر اساس شاخص سهم مبلغی تراکنش‌ها در اسفندماه سال گذشته نیز با سهم 19.77 درصدی از مبلغ‌ تراکنش‌ها، رتبه اول این شاخص را نیز کسب کرده است.
 
به پرداخت ملت در پایان اسفند سال گذشته علاوه بر اینکه بیشترین سهم از مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی را به دست آورد، بلکه در شاخص اثربخشی در بین شرکت‌های PSP در جایگاه نخست ایستاد. در واقع چنانچه مقدار این شاخص برای شرکتی برابر یک باشد، بدین معنی است که آن شرکت توانسته به اندازه سهمی که در ابزارها دارد، از بازار تراکنش‌ها سهمی به دست آورد و چنانچه مقدار شاخص بالاتر از یک باشد یعنی شرکت بیشتر از سهمی که از ابزارها دارد، موفق به جذب تراکنش شده است.  
 
شرکت به‌پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را در سال 1384 به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.
 
این شرکت، علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راه‌حل‌های تخصصی برای مشتریان خود می‌پردازد. همچنین، این شرکت ايجاد و پشتيبانی شبکه پايانه‌های فروش و ساير ابزارهای پرداخت را با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونيک برعهده گرفته است.
 
در اسفند ماه 1402 شرکت‌های “به پرداخت ملت”، “پرداخت الکترونیک سامان”، “پرداخت الکترونیک سداد”، “آسان پرداخت پرشین” و “تجارت الکترونیک پارسیان ” به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی دست یافته اند.
 
دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت‌ها بر روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارتخوان‌هایشان از کل کارتخوان‌های کشور بوده است. به عبارت دیگر نحوه توزیع کارتخوان‌های فروشگاهی این شرکت‌ها به گونه‌ای بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش‌ها به نسبت سایر شرکت‌ها موفق‌تر عمل کرده‌اند.
گفتنی است، شرکت به‌پرداخت ملت برای قدردانی و حمایت از پذیرندگان پایانه فروشگاهی خود (جشنواره بزرگی با عنوان 1+44) برگزار کرد که در این جشنواره به‌ قید قرعه به برندگان جوایزی نفیس ازجمله کمک‌هزینه خرید خودرو 206، ربع‌سکه بهار آزادی، کنسول بازی پلی‌استیشن 5 (PS5)، گوشی تلفن همراه، کمک‌هزینه سفر و جوایز ارزنده دیگر اهدا گردید.

کسب رتبه‌های برتر توسط شرکت به‌پرداخت ملت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟