با بزرگترین هلدینگ رسانه‌ای تبلیغاتی کشور آشنا شوید

خبرفوری، بزرگترین مجموعه رسانه‌ای تبلیغاتی کشور با مجموعه‌ای گسترده از شرکت‌ها و رسانه‌‌های متنوع در فضای مجازی است که بجز در سایت در تمام شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسانها داخلی و خارجی فعال است.
با بزرگترین هلدینگ رسانه‌ای تبلیغاتی کشور آشنا شوید

این روزها رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه روابط انسانی دارند که خبر فوری با مجموعه‌ای بیش از 100 نام متفاوت رسانه‌ای و در قالب بیش از 500 کانال یا صفحه و با مخاطبی بیش از 25میلیون نفر تجمیعی در بسترهای گوناگون فضای مجازی شامل سایت‌، اپلیکیشن‌، تلگرام، روبیکا، ایتا، روبینو، اینستاگرام، سروش، بله، آی‌گپ، گپ، توئیتر، ویراستی، فیس بوک، آپارات، یوتیوب، نماشا، تماشا، کلاب‌هوس و... در حال فعالیت در این حوزه حساس، مهم، سخت و چالش برانگیز است.

ابراهیم کفشدار طوسی که در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت مدیره این هلدینگ در حال فعالیت می‌باشد، مالک مجموعه و بنیانگذار شرکت‌های زیر مجموعه خبرفوری است. او در سال 1393 همزمان با ایجاد بسترهای نوین انتشار خبر در فضای مجازی، مجموعه‌ای از رسانه‌ها را ایجاد و با خلق درامد از همان ابتدا توسعه و سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌های مختلف در حوزه تبلیغات، رسانه، سرگرمی و فناوری را آغاز و نسبت به تاسیس شرکت‌های مختلف در این زمینه اقدام کرد.

دیگران چه می خوانند:

هلدینگ خبر فوری براساس میزان مخاطب و بنا به مالکیت کاملا خصوصی آن و بخاطر عدم وابستگی به دستگاه‌های دولتی یا حاکمیتی و با داشتن بیش از 25میلیون مخاطب مستقیم در بسترهای رسانه‌ای خود و دسترسی تبلیغاتی به بیش از 150میلیون مخاطب تجمیعی در رسانه‌ها و صفحات و کانالهای بزرگ کشور، بزرگترین مجموعه رسانه‌ای تبلیغاتی کشور به حساب می‌آید.

پس از توسعه رسانه‌های خبرفوری در تمام استانهای کشور و اخذ 10 مجوز رسانه‌ای از وزارت ارشاد برای پایگاه‌های اطلاع رسانی و نشریه خود، خبرفوری به سراغ حوزه بین المللی رفته و به پوشش سه زبان زبان انگلیسی، عربی و فارسی تحت برند این شرکت پرداخت و با توسعه رسانه‌های خود در بستر شبکه‌های اجتماعی برای کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای، کار خود را ادامه داده است.

مجموعه خبرفوری در راستای ترویج روحیه کارآفرینی و همچنین با توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های خود توانسته در حال حاضر برای بیش از 300 خانواده بصورت مستقیم و برای بیش از 2400خانواده بصورت غیر مستقیم اشتغال و درآمد پایدار ایجاد نماید.

مجموعه خبرفوری از اواسط سال 1395 تا اواخر سال 1396 پرمخاطب‌ترین کانال خبری تلگرام بود، که نه‌تنها بیشترین مخاطب تلگرام در ایران را دارا بوده بلکه در بازه ای دارای بیشترین مخاطب تلگرام در جهان نیز بوده است و این سبب شد تا عده‌ای شیاد به فکر سوءاستفاده از نام و برند خبرفوری بیافتند و با اینکه تنها رسانه‌ مجوزدار با نام خبرفوری و با لوگوی سبز و تنها موسسه فرهنگی هنری با همین نام این مجموعه رسانه‌ای است اما همچنان شیادان داخلی و خارجی و یا افراد ضدانقلاب با طراحی لوگوهای مشابه و یا با رنگ‌های دیگر بدنبال سوءاستفاده و یا کلاهبرداری حقیقی و مجازی از این برند خوش آوازه هستند.

مجموعه خبرفوری با در اختیار داشتن تیم‌های حرفه‌ای در دو حوزه‌ی تولید و توزیع محتوا مخاطبین خود را از محتوای مفید، مناسب و باکیفیت بهره‌مند می‌سازد.

تیم تولید محتوای خبرفوری با حضور در تهران، مشهد و در بعضی از مراکز استان‌های کشور توانسته اخبار لحظه‌ای از سراسر کشور را با چندین عنوان متنوع تولید و در فرمت‌های متنوع ویدیویی، صوتی، تصویری، پادکست، ویدیوکست، متنی و... در رسانه‌های خود منتشر کند.

در بخش توزیع اخبار این مجموعه‌ با رصد بیش از 100 منبع معتبر و رسمی رسانه‌ای به انتخاب مهمترین اخبار و انتشار فوری و وسیع آن در رسانه‌های خود می‌پردازد و همچنین با تولید محتوای خبری و چندرسانه‌ای متنوع در بروزترین قالب‌های رسانه سعی بر آن دارد سطح توقع مخاطبین خود را بالا برده تا بتواند در توسعه و رشد رسانه‌های دیجیتال شتابی مضاعف پدید آورد‌.

بجز 30 رسانه استانی که مخصوص هر مرکز استان در خبرفوری فعال هستند، رسانه‌های موضوعی کشوری با هدف تغذیه مخاطب از موضوعات‌ دیگر هم در این بخش فعال هستند که از رسانه‌های شاخص آنها میتوان به موضوعات رسانه‌‌ای حوزه اقتصادی، علمی، دینی‌مذهبی، سرگرمی، آموزشی، فناوری، هنری، ورزشی و... نام برد.

مسئولیت مدیر مسئولی خبرفوری به عنوان رسانه اصلی این مجموعه بر عهده دکتر مصطفی انتظاری هروی می‌باشد. ابراهیم طوسی نیز به عنوان صاحب امتیاز آن مسئولیت مدیریت کلان هلدینگ و توسعه این رسانه‌ها را بر عهده دارد.

چند کمپین خبری بزرگ خبرفوری

مروری بر برخی کمپین‌های بزرگ خبرفوری، ضریب نفوذ محتوایی این رسانه را به نمایش می‌گذارد:

- کمپین "سیل مهربانی" برای کمک به سیل‌زدگان
- کمپین "مدافعان سلامت" برای پزشکان عزیز در مقابله با کرونا
- کمپین "استعفای شجاعانه" برای استعفای مسئولین بازنشسته
- کمپین "ایران بدون ربا" برای مقابله با ربای بانکی
- کمپین "فرزندت کجاست" برای فرزندان مسئولین
- کمپین "انتقام سخت" برای انتقام حاج قاسم سلیمانی
- کمپین "سقوط دلار" برای کاهش قیمت دلار

بعضی از این کمپین‌ها توسط مجموعه خبرفوری راه‌اندازی شده است و برخی از آن‌ها از طریق رسانه‌های این هلدینگ وایرال شده است.

با بزرگترین هلدینگ رسانه‌ای تبلیغاتی کشور آشنا شوید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟