مسابقات جام جهانی 2022 بهانهای برای تولید و پخش ویژه برنامههای مختلفی شد که از شبکههای مختلف تلویزیونی و اینترنتی به پخش رسید.
به گزارش عصر خبر، یکی از این ویژه برنامهها، برنامه اینترنتی «پلی شو» به تهیهکنندگی آقای خواجه نوری و کارگردانی امیر ماکو بود.
این برنامه همزمان با بازیهای تیم ملی ایران به صورت زنده پخش میشد و به پیش بینی و تحلیل مسابقات میپرداخت.
بدقولی سازندگان برنامه پلی شو در پرداخت جوایز به بینندگان برنامه
در برنامه پلی شو که با حضور چهرههای ورزشی و سینمایی از لینک Playco.tv به پخش میرسید، یک بخش ویژه با عنوان پیش بینی بازیها طراحی شده بود که بینندگان برنامه با شرکت در پیش بینی نتایج دیدارها، شانس خود را برای دریافت جوایز نقدی این برنامه امتحان میکردند.
در آخرین قسمت از این برنامه که در شب فینال جام جهانی پخش شد، اسامی برندگان پیش بینیها در برنامه زنده توسط مجری برنامه قرائت و اعلام شد که عوامل برنامه با برندگان، جهت اهدای جوایز تماس خواهند گرفت.
با وجود تماس عوامل برنامه و دریافت اطلاعات شخصی و مالی برندگان، تاکنون و با گذشت حدود 4 ماه از اعلام اسامی برندگان و وعده واریز هدایا، هیچگونه واریزی از سمت تهیه کننده این برنامه با افراد برنده صورت نگرفته و از سوی دیگر پیگیریهای تلفنی برندگان از تهیه کننده و روابط عمومی پلی شو با وعدههای پرداخت فوری و گاها بی احترامیهایی از سمت روابط عمومی این برنامه روبرو شده است.
باید دید سازندگان این قبیل برنامهها با چه پشتوانهای با سوء استفاده از اسامی مخاطبان دست به تبلیغات و ایجاد جذابیتهای کاذب برای دیده شدن تولیدات خود میزنند.و آیا نهادهای نظارتی از جمله وزارت ارشاد، با این شیوه و برنامهسازان برخورد قاطع خواهند داشت یا خیر؟
0 دیدگاه