• جوایز بزرگ و ویژه پلیس راهور فراجا در طرح تشویقی کاهش تصادفات

    جوایز بزرگ و ویژه پلیس راهور فراجا در طرح تشویقی کاهش تصادفات

    طرح ویژه پلیس راهور فراجا برای کاهش تصادفات در ۳ محور مواصلاتی تهران به کرج، قم و شمال از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود که دارای جوایز ارزنده و نفیسی همچون ماشین‌های شارژی بزرگ برای کودکان است. این جوایز از طرف پلیس راهور برای رانندگانی خواهد بود که پلاک‌شان توسط دوربین‌ها بدون خطا و جریمه ثبت می‌شود.

  • گام‌هایی موفق برای بهبود آینده‌ پرداخت الکترونیکی کشور

    گام‌هایی موفق برای بهبود آینده‌ پرداخت الکترونیکی کشور

    بزرگترین درگاه اینترنتی بانکی در ایران مربوط به بانک ملت است و جالب‌تر اینکه بانک ملت تمامی خدمات پرداخت اینترنتی خود را تحت نظر شرکت زیر مجموعه خود به نام شرکت «به پرداخت » ارائه می کند. به‌پرداخت ملت، از سال 1384 فعالیت خود را با هدف بهبود و ارائه ابزارهای نوین پرداخت در کشور آغاز کرد و تا به امروز توانسته با پوشش بیش از 850.000 پایانه فروش در سراسر کشور در این عرصه موفق عمل کرده و فناوری‌های جدید و کاربردی زیادی را به شبکه پرداخت و بانکی کشور اضافه کند.

  • اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان/ توزیع 8 تن اقلام دارویی

    اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان/ توزیع 8 تن اقلام دارویی

    مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با اشاره به دستور مدیرعامل محترم بانک ملی ایران در اجابت فرمایش رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور مبنی بر کمک به مردم مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، گفت: ۸ تن اقلام دارویی، ۳ تن مواد غذایی و ۲۵۰۰ باکس آب معدنی بزرگ بین مردم سیل زده توزیع شد.

  • جریان سازی واسطه‌ها علیه مجری فرآیند کنترل و نظم دهی واردات کالای اساسی

    جریان سازی واسطه‌ها علیه مجری فرآیند کنترل و نظم دهی واردات کالای اساسی

    به‌تازگی برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار اطلاعاتی نه‌چندان دقیق درباره پرونده ای به نام واردات لاستیک کرده‌اند. پرونده‌ای که در رسانه عنوان فساد بزرگ را به خود اختصاص داده، چهار سال از عمرش می‌گذرد و دستگاه قضا به حساب متخلفان رسیدگی کرده است. به نظر می‌رسد هدف از بازخوانی این پرونده که رد پایی هم از واسطه‌های بازار نهاده‌های دامی در این جریان سازی مشاهده می‌شود، ایجاد اختلال در روند فعالیت‌های علیرضا پیمان پاک باشد. او فردی است که طی یکسال گذشته نسبت به نظم دهی به کالای اساسی و قطع منافع برخی واسطه ها اقدام کرده است.

  • تندیس سیمین سرآمدی به منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس رسید

    تندیس سیمین سرآمدی به منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس رسید

    در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس » با دریافت شش ستاره، موفق به دریافت تندیس سیمین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان *مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی** تقدیر شد.